Toiminnanohjausjärjestelmämme uudistuu 1.4. – Lue tarkempi aikataulu muutoksista

Samalla kun aloitamme Enervent Zehnderissä 41. toimintavuoden, siirrymme harppauksen eteenpäin parantaaksemme palvelujamme. Huhtikuun alussa 1.4. (2.4.) alkaen otamme käyttöön emokonsernimme Zehnder Groupin yhteisen toiminnanohjausjärjestelmän.  SAP on yksi markkinoiden johtavista ERP-järjestelmistä ja voimme sen avulla varmistaa, että vastaamme myös tulevaisuudessa asiakkaidemme muuttuviin tarpeisiin.

Käyttöönoton myötä voimme optimoida toimintojamme reaaliaikaisen datan avulla, mikä tarkoittaa entistä parempaa palvelua asiakkaillemme ja kaikille yhteistyökumppaneillemme. Se mahdollistaa muun muassa aiempaa tarkemmat tuotemerkinnät. Vastaavasti toimitusajan voi nähdä jo tilaushetkellä. Järjestelmä sujuvoittaa tuotteiden tilaamista myös muista Zehnder Groupin yhtiöistä.

Siirtymävaiheen vaikutukset

Hanke alkoi huhtikuussa 2023 ja se on sitonut meiltä monta avainhenkilöä kuluneen vuoden aikana. Olemme halunneet varmistaa sujuvan siirtymävaiheen kaikille sidosryhmillemme.

SAP-järjestelmän käyttöönotto aiheuttaa väistämättä muutamia tilapäisiä häiriöitä. Tuotannossamme on lyhyt katkos, mikä viivästyttää hetken aikaa toimituksia. Tähän liittyen myös verkkokauppamme on suljettuna päivitystöiden vuoksi 20.3.–1.4.

Myynti, asiakaspalvelu ja huolto palvelevat normaalisti koko siirtymän ajan. Olemme tehneet erityisjärjestelyjä turvataksemme asiakkaidemme varaosatoimitukset katkoksen aikana. Ne kattavat valtaosan varaosavalikoimastamme.

Kuten aina, yllätyksiä voi tulla, mutta olemme suunnitelleet muutosvaiheen mahdollisimman tarkoin. Pahoittelemme etukäteen viivästyksistä aiheutuvaa haittaa. Mikäli joku jää askarruttamaan, voi kysymyksiä lähettää asiakaspalveluumme enervet@ervent.com.